Töltat!

Dagen har varit så mycket bättre en vad jag hade tänkt mig..

Tog mig en promenad upp till huset för att låna bilen. Åkte hem till Sara och satt ute på balkongen och snackade massa skit :) Efter det blev det synsam! Hämtade Birkon och Ronja, vidare till roslagsbro, väl där blev det en lång promenad och kan ni gissa ---> Jag red, har inte ridit på över 6 år. Haha, så det var nervöst. Första gången i mitt liv jag "TÖLTAR" eller rider en islänning! Nahajs!

Kvällen blev mys framför teven med Anneli :)
Stackarn börjar bli sjuk, alldeless hes, så jag hoppas hon blir frisk snart igen!


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha det kan jag tänka mig! :D



Vad modig du är :P Jag är livrädd för att rida och hatar hästar :P

2009-05-13 @ 09:50:38
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är härligt att tölta! =)

2009-05-14 @ 11:19:03
URL: http://lillusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0