Min älskade kjol!

För cirka två veckor sedan var jag och Birkon på stan och letade efter en kjol med högmidja åt mig.
Tyvärr så fanns den kjolen jag blev förälskad i, i bara XS och M.
När jag testade M var mina höfter för breda och testade även över bysten, men gick inte där heller.
Idag gick jag tillbaka till samma affär och kunde bara inte släppa taget om kjolen!

Så mamma säger, testa den engång till, jag tycker det har sätt ut som att du har fått ned i vikt de senaste två veckorna, så testa. Jag säger att det är ingen idé. Men hon och Anette (som arbetar där) lyckades övertala mig.

Vem fick på den tror ni? Jag!!! Utan några som helst problem.

Så det blev ett köp =)

En dam som var i affären kom till och med fram och sa, du var jätte fin i det där. Formerna, åh jätte fint!
Vad glad man blir när någon främmande person kommer fram och bara ger en, en komplemang!
Inte ofta det sker :)

Ska lägga upp en bild på kjolen sen så får ni se =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt!! =)

2009-05-27 @ 23:53:04
URL: http://jelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0