Jag bara älskar Martin Lawrence

Dagen har varit riktigt bra!

Startade med att Sara ringde, hon kom över med fika.
Efter det tog vi en sväng med hennes bil. Hon satt och sa att typ ingen kan köra hennes bil, så nervös blev jag.
Men jag tyckte faktiskt att det gick riktigt bra.

Resten av dagen har jag och Birkon spenderat hemma, har inte gjort något speciellt.

Har suttit och sätt på en film fram tills nu:  Big momma´s house 2
Jag kan inte rå för det,men jag älskar den filmen.
Skrattar jämt åt honom "henne".

Martin Lawrence är stört skön. Jag älskar honom!


Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag tycker den första är bättre (:

2009-05-14 @ 16:54:51
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0