Dag 2 - med linserna

Dag två av användning av linserna.

Kan ju börja med att det var inte så lätt att få i dem halv 6 på morgonen, kunde ju knappt öppna ögonen, men efter cirka en halvtimmes slit och skrik så fick jag i dem.

Höger ögat irriterade jätte mycket igår. Det kliades och kändes inge vidare bra.

Igår efter arbetet skulle jag, mamma och Ronja ned på stan. Jag körde!
Rätt som det är känns det jätte konstigt i höger ögat, tur som är hade jag åkt in till en liten gata just då, så jag drar i handbromsen och vi alla flyger framåt!

Linsen sitter halvt ute och när jag väl tittar mig i spegeln ramlar den ur. Rätt när på inredningen i bilen!
Tror ni den var smutsig eller?!

Så resten av vägen hem gick jag köra med en lins, fy vad obehagligt det var!

Idag känns det mycket bättre, men höger ögat krånglar fortfarande lite grann.

MEN DET ÄR UNDERBART ATT SLIPPA MINA GLASÖGON!
Så jag överlever lite stickningar och kliningar i höger ögat ett tag till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0