Ansiktsbehandling och handinpackning.

Underbara Linda.

Idag fick jag ett sms av Linda. Eller rättare sagt igår, men jag såg det idag.
Hon frågade om jag ville komma hem till henne i morgon kväll och komma på ansiksbehandling och visning av mary kay produkter.

Det är en tjej som kommer och ger oss både ansiktsbehandling och handinpackning, vi kommer vara fyra tjejer + "ledarn". Efter det kommer "ledarn" kolla på allas hy och berätta vad för produkter som är bra för just våran hy.

Låter super roligt, testa på något nytt.
Jag känner mig så hedrad för att hon bjöd mig på det där :)


Tack tack tack!

Kommentarer
Postat av: petra k

älskar att få ansiktsbehandlingar, synd att det är så himla dyrt ;o mary kay verkar vara ett riktigt bra märke iaf? :)

2009-05-21 @ 23:21:57
URL: http://petrakjellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0