Träsk? Blä.

Blir inte så mycket bloggande nu förtiden, har så mycket annat att göra.

Idag har det ändå varit rätt lungt. Birkon och jag hade en mysdag i sängen och i soffan.  Blev också en liten del sol ute på ballkongen, underbart när man vaknar och man ser att det lyser in i rummet.

Middag uppe i huset, är så tacksam den veckan man äter där, slippa laga mat och bara bli severad. Fantasin och orken att laga mat är inte alltid på topp. Så tack mamma för underbar mat!

Under kvällen blev det Robinsson och Wallander - jokern.
Robinsson kommer jag absolut följa. Älskade det programmet när de kom, för många många år sedan. De fick verkligen kämpa för att överleva, men de senaste säsongerna har ju varit så dåliga. De får mat hit och dit.  Inte direkt något överlevnads program längre. Men nu, bo i ett träsk? Fy fan alltså, skitigt, småkryp, lera fy fasiken, är inte avundsjuk. Men det är underhållande ^^ Så absolut, jag kommer vara bänkad framför teven klockan 20:00, lördagar. (Om jag inte har något annat för mig förståss).

Jaja, över till något helt annat. Har suttit och pluggat nu någon timme, men alldeless nyss började trafikskolans hemsida krångla. Så ska in och kika snart igen, om det fortfarande inte fungerar blir det läggdags!

Ska tvätta i morgon bitti, så behöver nog all sömn man kan få!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0