Rusta

Första dagen på rusta är avklarad!

Underbart! Jag tycker faktiskt att det var riktigt roligt.
Personalen var jätte trevlig och hjälpsamma.
Kassan gick mycket bättre en vad jag trodde och tiden bara sprang iväg.
Fantastiskt!

Nu längtar jag tills jag kan allt på automatik. Pinsamt när kunder kommer och man inte vet vart en sak ligger på en gång. Eller om det blir något fel, som jag måste ordna. Men det kommer jag klara galant.

En annan positiv sak är ju att man knappt röker, när man arbetar. Jag rökte två gånger, eller tre. 1 på rasten 2 på lunchen. Iofs kastade jag halva cigaretten varje gång. Men jag är nöjd!

Nu ska jag fundera ut något som jag ska köpa för min lön!
Även om jag har fått lön förut och arbetat på olika platser, så är de det här arbetet som jag har fixat helt själv, gått på intervju etc. De andra jobben har jag fått tack vare bekanta/vänner.

Jag är super glad, egentligen borde jag vara på dåligt humör. Har både ont i huvudet och är trött. Men jag är super gladäven om klockan ringde 4:30 ^_^ ! Woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0