Otrogen!

Jag har varit otrogen..

Det känns verkligen så. Även om det kanske inte är ordagrant så.
Har hållit mig till dig i 12 år och nu, igår bedrog jag dig.

Men vad gör man när man inte har råd?

Sandra, förlåt mig. När jag har fått ett fast arbete ska jag börja gå och klippa mig hos dig igen.
Men just nu är du bara fööör dyr för mig.

Har alltid varit så bekväm med att gå till samma frisör, år ut och år in. Självklart blir man inte nöjd varje gång, men oftast. Så igår när jag skulle klippa mig var jag så orolig hur det skulle gå, helt nytt, ny salong, ny frisör, allt nytt..

Jovisst, hon klippte på ett konstigt sätt, men det gick snabbt och jag kan ju leva med det. :o)
Så hon får godkänt.

Sorry Sandra. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0