Min dag

Idag har jag hunnit med rätt mycket.

Varit nere på stan på ett möte, varit på trafikskolan, pluggat, myst med älsklingen. Ätit en jätte god middag hos mamma och nu på kvällen har Johan och Fia varit här.

Jag har kommit i en fas där allt går riktigt dåligt för mig. I alla fall i pluggväg.
Allt som satt fast i mitt huvud har bara försvunnit, har inte varit så här osäker på evigheter.
Så i morgon blir det ned till trafikskolan igen, träffa Linda och gå igenom lite grejer.. Sen hem och plugga.

På kvällen blir det ute yacuzzi, mat och dricka hos Fia. Sen utgång. Troligen teatern.
Så måste verkligen kämpa på med pluggandet, för på lördag kommer jag nog vara rätt seg.

Ska försöka mig på ett till teori prov innan det blir läggdags!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0