Lyckad kväll igår.

Går kvällen hos Fia var riktigt trevlig och mysig.

Vi åt en jättegod middag, tapas. Och så badade vi ute i jacuzzin!
Var lite orolig för maten, när man är så kräsen, men det var riktigt gott.
Sen var vi ju 13 personer men det gick jätte bra. Var länge sedan jag åt med så många människor..
Undviker sådana tillfällen för min mage, men det gick! Ett poäng till mig!

Vid 00:15 drog vi ned till trädgården, satt där ett tag och sen vidare till teatern.
Hade aldrig varit på teatern förut, men jag tyckte det var mysigt.

Johan och Birkon blev uppraggade av en gammal tant och Fia en gammal gubbe. Haha.
Galet. Tyvärr stängde dem redan vid 2, men bättre att sluta när allt är på topp.

Det var ingen hitt att gå hem från stan däremot, fruktansvärt ont i fötterna fick jag, tack vare all grus på vägarna.
Skönt när de tar bort det sen!



Dagen blir ganska lugn, birkon och jag funderade igår på att ut och gå och sen fotografera lite. Men får se hur gubben känner sig idag. Sen blir det plugg, plugg och mer plugg för mig.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0