Kortspels freak.

Halloj!

I veckan har jag varit massa barnvakt och haft det allmänt bra.
Idag blir det bara att ta det lungt.

Har spelat massa kort.. Jag ÄLSKAR kortspel.
Men har ju ingen här hemma att spela det med, så då brukar jag lira lite på blip.se.
Haha.

Idag spelade jag 500 med en person. Har aldrig varit med om en sämre person att spela med.
Kunde inte alls spelreglerna, försökte lära han, men det gick inte.
Försten till 500 var det, han slog nog MINUS REKORDET på 665. Gaalet.
Inte lätt att lära en gammal hund sitta. (Stämmer riktigt bra).

Det roliga var att spelet var inte slut där. Sammanlagt fick han minus 750 någonting...
Detta var sista omgången på spelet, men med hans kort på handen gjorde bara minus skalan ännu större.



Har aldrig varit lättare att vinna ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0