God morgon!

Nu när Birkon jobbar dag så har jag vaknat hur tidigt som helst.
Idag vaknade jag halv 7 men lyckades somna om till 8:15.
Så nu har jag gett upp.

Läste nyss Norrtälje tidningen, tycker det bara blir mindre och mindre läsning i den tidningen.

Men idag stod det faktiskt något som chockade mig.

Det handlade om en missnöjd 42-årig kvinna.
En onsdag i Jönköping var hon och klippte sig.
Hon kände sig inte nöjd, men valde ändå att betala och gå därifrån.
Efter en liten stund kom hon tillbaka till salongen och begärde pengarna tillbaka. Inte nog med det, hon började välta en hylla och BET en av frisörerna på salongen.

Polisen grep kvinnan strax efter denna händelse, hon var varken alkohol eller drogpåverkad. Enligt uppgifterna står det inget om att hon fick tillbaka pengarna.


Men hur galen får man bli?
Självklart vill man bli nöjd när man går till frisören, men det finns alltid en risk med det. Man lägger ju sitt eget hår i någon annans händer, klart det kan gå fel.
Jag menar, inte fasiken skulle jag börja bita och storma i butiken om jag blev missnöjd med håret? Men jag skulle absolut försöka ta fram den modiga mig och be att få tillbaka pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0