=)

Dagen blev lite annorlunda.

Först tog jag mig en promenad till mormor för att träffa henne och Josefin!
Väl där fixade Josefin mina naglar. Skönt at bli lite ompysslad.

Efter det åkte mamma och jag ned till stan. Satte mig inne på ett drop in ställe för klippning..
Sa att jag skulle toppa hon tog väl 10 cm alltså 1 dm. Helt galet. Alltså det låter lite, men just nu känns det som att man inte har något hår kvar på huvudet.

Sen blev det lite shopping på stan. Bland annat så köpte jag ett manikyr sätt. Något jag velat haft hur länge som helst. Men bara inte tagit mig råd och sen ett paket färgning som Josefin ska hjälpa mig med ikväll.
Ser ju galen ut med min utväxt just nu! Har väl bara undvikit att inse det själv. HAHA...

Birkon hjälpte mig med mina naglar. Ska återkomma med en bild sen! Det blev riktigt bra för att vara första gången :)

Ne nu ska jag gå och laga lite mat. Tacos :)
Fint så här på måndagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0