Det sprudlar vårkänslor

Idag när man gick upp 7:45, så får man nästan direkt ett leende på läpparna.
Solen står stadigt på himlen. Självklart går man ut och sätter sig på ballkongen en stund innan man börjar göra sig i ordning..

Det sprudlar ut vår känslor, solen skiner, fåglarna kvittrar och snön börjar försvinna. Tyvärr så sa mamma att det skulle kunna komma lite snö om ett par dagar. Jag hoppas att vädergubbarna har sätt fel.

Just nu är jag barnvakt, Julia sover. I eftermiddag blir det plugga. Ens inte en vecka kvar innan provet ska göras. 

Va mycket piggare man känner sig när solen är uppe. Man vill bara ut. Tyvärr så blåser det rätt mycket. Men hellre det en snö och minusgrader :)

Ne nu ska jag dricka upp mitt te och sen får vi se vad man hittar på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0