*_*

I morse gick jag upp tidigt, enbart för att vänja om mig tills i morgon.
Första dagen på rusta i morgon och jag måste upp redan vid 4:15 - 4:30.
Kommer vara såå slut!

Birkon och jag tog en promenad upp till huset, där vi är just nu!
Efter bara fem minuter hör vi en liten skitunge komma in genom dörren :)
Lilla älskade Joel som har blivit en stor grabb nu!

Så nu spelar Birkon och han lite playstation.
Det roliga är att han håller i en kontroll, birkon i en annan. Joel tror att det är han som kör, men egentligen är hans kontroll avstängd och Birkon kör! Haha.

Vi lät honom köra lite först, men det gick inte framåt :P
Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är massvis i skolan just nu! Men det är väl så innan studenten. Åh vad kul! Får väl komma förbi där någon gång och handla av dig!;)

2009-03-29 @ 14:23:14
URL: http://blanchet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0