Natti natti

Idag har jag rensat mina saker som var kvar i förrådet uppe i huset.
Nu fick vi hem massa skit i mitt och Birkons förråd istället ;)
Men vissa saker som nallar man hade när man var liten, eller andra speciella saker vill man ju inte kasta.
Enligt B är det bara massa skräp, men inte för mig, massa minnen ju.

Över till något helt annat då, midsommar planerna är fortfarande oklara, alla vill olika saker och jobbigt nu när det står att det ska vara regn på fredag. Jag hoppas att aftonbladet har fel och ger oss sommar värme istället för regn och rusk.

Just nu hjälper jag Birkons mamma att starta en blogg.
Inte så lätt när man sitter och försöker hjälpa genom msn, men jag gör mitt bästa.
Får hjälpa henne mer sen när man träffas.

Nu snart ska jag väl sova, väntar på att B´s poker program ska sluta.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0