Min lille sötnos.

Igår märkte jag att Phil har fått en stor "böld" stor som en golfboll, nedre delen av magen nästan ned mot "privata stället". Så idag bestämde sig jag och Birkon för att ringa till veterinärkliniken, så i morgon bitti ska vi dit.
Både jag och Birkon har gått och varit oroliga hela dagen..

Det vi är mest rädda över är väl att det troligen är cancer, han är ju inte alls gammal, 2 år i Augusti.
Vi har ju varit så korkade att inte försäkra dem, så om det nu är cancer, är vi oroliga om vi kommer klara av att betala. Men som Birkon sa, vi ska göra allt för att kunna ge han all vår hjälp.

Som tur är verkar det inte som att han har ont, han är inte lika aktiv och pratglad som han brukar vara. Men annars är allt som det brukar vara. Galen i allt som går att äta och tar mer än gärna Wendies mat också.

Stackarn, varför ska detta ske för?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0