Marabou´s mjölkchoklad med Daim?

Min dag har bestått av jobb & bilkörning.
Har varit chafför åt mamma och Ronja hela dagen.

Men mellan vänderna passade jag på att åka till björnö för att köpa lite blommor och krukor.
Så nu är det fin fint ute på ballkongen också!

Hade tänkt lägga upp foton på mitt snygga verk, men märkte att kameran inte var vid datorn och har inge ork att springa och leta rätt på den just nu. Så det kanske blir att jag lägger upp dem lite senare.
Någon gång kommer dem.

Nu blir det mys framför teven med älsklingen!

Juste, har nu smakat marabou´s mjölkchoklad med Daim?
Så fruktansvärt god! I LOVE!


Kommentarer
Postat av: Malin

Såklart man har smakat :D fast digestive är godast!!!! haha

2009-06-03 @ 21:08:19
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0