Lite av varje

Idag har jag tvättat och träffat Sara.
Nu äntligen är allt torrt och inne i garderoberna.
Ska snart slå mig ned vid teven och se Grey´s anatomy.

Birkon är supernöjd med Iphonen.
Hur kul som helst för honom, men börjar bli lite avis nu.
Börjar ångra mig att jag lät honom få ta den ;)
Men det är han värd!

Han var så sur i morse när han inte fick till det med telefonen som han ville.
Det gick inte att prata med honom, haha!
Så ikväll när han kommer hem, nu när den fungerar som den ska, blir det väl säkert att han sätter sig och laddar ned massa spel till den. Och jag lovar, han kommer vara fastklistrad med mobilen nu de närmsta två veckorna :)

Något bra för mig då, jag är super nöjd med Birkons gamla telefon!
Den fungerar perfekt! Riktigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallå! Ja det tycker jag.. det kostar 369:. fraktfritt på vår hemsida tror jag. Det är nog det billigaste priset. Det är ju ett kul tidsfördriv, men ganska krävande för datorn.. Har man en hyfsad så går det ganska bra =) På min mac funkar det iaf! =)



2009-06-11 @ 01:10:14
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hallå! Ja det tycker jag.. det kostar 369:. fraktfritt på vår hemsida tror jag. Det är nog det billigaste priset. Det är ju ett kul tidsfördriv, men ganska krävande för datorn.. Har man en hyfsad så går det ganska bra =) På min mac funkar det iaf! =)



2009-06-11 @ 01:10:14
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag hittade det!:D

Det gick att installera men det hackar som f*n! Det går inte att spela så mkt hackar det. skivorna är repiga!

2009-06-11 @ 13:14:37
URL: http://islandsponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0