Kastar ut det gamla och in med lite nytt.

Min dag har både varit bra och dålig..
Men för det mesta bra.

Började med att jag och Birkon körde ut Ronja till Roslagsbro. Efter det åkte vi och köpte nya kuddar till sängen.
Efter det la vi oss i soffan för att se alla tre Bourne filmer. Men vi hann bara se halva första.
För sen fick jag en idé att vi skulle möblera om i vardagsrummet. Så nu är det klart också!

Väl där kom vi båda överens om att min teve är alldeless för liten. Så nu har vi kollat runt lite och hittat den här godingen -->


Vi har länge sagt att vi vill ha en större teve, men att det måste vara SAMSUNG!
Så i morgon blir det en tripp till elgiganten för att se hur bilden är på denna.

Sen har vi lagt ut massa saker till salu.
Som till exempel min teve och lite annat som vi ej behöver.

För dem pengarna (om vi lyckas få allt sålt) ska vi köpa en sänggavel.
Vi har hittat en tjusig som vi vill ha:


Kommer passa perfekt inne i vårat sovrum.
Billig var den också, enbart 1300 kr från jysk!
Jag hatar jysk, men jag kan nog offra mig för denna.

Kommentarer
Postat av: alfis

hej, ja jag saknar den nog mer en liam.

Så ska upp och hämta den, tack så jätte mkt för jag letat som en galning efter den ;>

2009-06-17 @ 00:13:02
URL: http://alfis.blogg.se/
Postat av: fisen

skita snygg säng gavel



kyss

2009-06-17 @ 15:20:47
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0