En hemsk natt.

Har knappt sovit i natt.
Vet inte hur många gånger jag vänt mig om och bara suckat för att man vill sova, eller måste rättare sagt.

När man gick upp halv fem mådde man ju inge vidare. Hur trött som helst och ont i magen.
Så för mig blir det att ta en alvedon om en stund och göra mig redo för jobbet.

Ska gå till jobbet 20 minuter tidigare idag också, Birkon har börjat jobba andra tider, så vi ska börja gå tillsammans när vi jobbar ungefär samma tid :)

Ne nu är nog plattången varm, så platta håret lite!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja men så är det! Det är grymt kul.. och det är faktiskt en bra telefon ;)

2009-06-03 @ 12:03:52
URL: http://jelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0