En dag som denna.

Idag var det studenten i lilla Norrtälje.
Rätt mycket folk hade tagit sig dit för att titta.
Solen sken tills de hade klivit av vagnarna då det börjar regna!
Men de slapp regnet när de sprang ut och åkte vagnen iaf, så riktigt najs!

MÅSTE ju bara säga att jag hade helt klart den näst bästa "hänga runt halsen grej".
På första plats är ju självklart champagne men efter det vattenpistol, min grej
.

Blev både studentfika hos Fanny och Mikaela!

Nu sitter killarna här hemma och dricker och jag själv sitter här och väntar på att få sova. :)
Jobb i morgon, ser faktiskt fram emot det :)


De få bilderna jag tog från studenten idag:








Kommentarer
Postat av: mickan

taack för presenterna gumman :) dem var jätte fina!

2009-06-13 @ 17:37:03
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0