1h 15 min för tidig till arbetet - pinsamt!

Gårdagen var riktigt bra.
Först jobbade jag fram till 19:00 sedan mötte jag upp Ronja för att handla lite grann.
Igår kväll bled det onyttigheter och mys framför teven med henne.
Vi skulle ha en riktig tjejkväll och bra blev den!
Inte ofta vi gör det längre.


Igår kom jag 1 h 5 min FÖR TIDIGT till arbetet också, pinsamt. Haha ja, de skrattade kan jag lova.
Birkon och jag skulle åka och leta efter en "säng" åt Phil & Wendie. Hade en förut, men Ronja ville ha tillbaka den. Jobbigt att låta dem vara med hela tiden och man måste hålla i dem eller låta dem gå runt på golvet själva.
Så inte hade vi räknat med att vi skulle hitta den perfekta i första butiken inte. Haha.
Trodde absolut inte att det hade gått så snabbt som det gjorde heller, men det gjorde det ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0