Upp & jobba nu då.

Jobbar mellan 09:00-19:00 idag.
Så snart bär det iväg till jobbet, är super trött.

Igår blev det en segis dag. Har nog inte kollat på så mycket film som igår, sen jag fick hem desperate husewives samlingsbox. Vi såg 5 filmer igår. Ingen var super bra, men några helt okej, dessa såg vi:
Silent hill, Derailed, Adrift, The calcium kid och the yards.

The calcium kid var ju helt klar den sämsta film jag sätt på länge. VI avbröt filmen efter högst 15 minuter om ens det gick så lång tid..

Kommentarer
Postat av: maria

sv, oj vad jobbigt :(, vet inte riktigt vad det blir idag men antagligen bara vara inne uinte så kul väder :(.

2009-07-10 @ 12:49:22
URL: http://marialouiseekman.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag håller med dig helt och hållet. Tycker också det är lite läskigt att börja på ett nytt ställe när man trivs på det gamla. Det är en säkerhet att vakna upp på morgonen och gå till jobbet som man älskar!



Haha jag är likadan när det gäller kommentarer så det gör inget :D



Händer ihelgen då?

2009-07-10 @ 17:41:12
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0