Troligen ryggskott.

Stackars älsklingen min!

Han har fått ryggskott.
Idag när jag kom hem från jobbet ser jag honom ligga helt utslagen på sängen.
Kunde knappt röra sig och hade fruktansvärt ont.

Jag ringde akuten, sjukgymnaster (de första jag ringde hade självklart stängt på fredagar). Men till slut hittade vi en som han får komma till i morgon..

Han har ju så fruktansvärt ont. Så vi blir hemma. Hade ju planer på att åka ut på sjön idag tills i morgon. Men det går ju inte nu. Så jag hoppas innerligt att han mår bättre snart. Aldrig roligt när en man älskar mår dåligt.

Så nu håller jag  på att laga mat och sen blir det bara att ta det lungt.

Hoppas ni andra har haft en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0