Tappat intresset.

Förut tyckte jag det var super kul att blogga.
Inte för att folk läste den, utan mer för att jag själv tyckte det var skönt att skriva av sig.
För jag kan ju inte säga att jag har skrivit så jätte mycket som är jätte intressant för andra att läsa kanske, men nu på senaste när jag har jobbat så har jag inte haft ork att blogga.

I morse gick jag in som vanligt här, men fann inga ord att skriva ned.
Förut var det mycket foton, det är det alltid längre.

Så det blir nog en liten paus för mitt bloggande ett tag.

Nu väntar en ny arbetsvecka, med nya upplevelser.
Så ha det super bra, alla blogg-läsare.


Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Tack så mycket tjejen! :D

och jag håller med dig, jag börjar tappa suger på att blogga jag med :P har tammetusan aldrig några ideer :D

2009-07-30 @ 10:21:18
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0