Sover fortfarande...

Oj,oj, oj. Visste att man skulle vara trött men såhär trött. Gaah va jobbigt.
Orkar knappt hålla upp ögonen, även om jag har nya linser i så ser jag suddigt.
Dåligt väder ute, grått och trist, så det gör en inte mer pepp på att gå ut.

Nu är jag helt färdig för att gå till jobbet i alla fall, så nu ska jag bara försöka vakna till, tills jag ska ta bilen till jobbet.


Efter jobbet ser min dag ut såhär:

Ska försöka hinna med JC, granngården och Brother and Sisters idag. Nu när de har gått i konkurs (JC, Brother..) så säljer dem ut massa till super priser. Tror nog att jag är lite sen, men bättre att åka dit och titta.

Sen ska jag köra ut Ronja till stallet.

Det är min dag det :)



Snart kommer det främmande från Överkalix också, woho vad jag har längtat efter er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0