Sjukt kul!

Alldeless nyss skulle jag gå och hämta ett par strumpor i sovrummet.
Då jag kollar till på Birkon.

Tycker att det såg ut som att han skrattade mycket men inget ljud och med stängda ögon.
Så gnuggar mig själv i ögonen (trodde jag hade blivit knäpp) och sedan tittar igen..

JAG SÅG RÄTT! Han låg och as garvade (ljudlöst) i sömnen. Trodde först att han skulle retas med mig för att jag var tvungen att gå upp och gå till jobbet och han bara kunde ligga kvar och sova. Men icke!

Haha...

Enligt Birkon har jag också varit galen i natt. Skrikit att det där svarta blev riktigt snyggt! Hm vad? ;)

Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Jag vet EXAKT hur du menar. Det var vårat ända mål också. En säker inkomst och egen bostad :)

SEN kan man börja fundera på barn :)

2009-07-17 @ 07:35:06
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0