Överkalix främmande

Idag var det riktigt lungt på jobbet.
Jobbade mellan 09:00-19:10. Var hemma runt halv åtta.
Dagen kändes som år och dar, hatar när det är så lite folk, tiden står still känns det som. Man hinner göra 1111 saker på någon minut.

Direkt när jag kom hem åt jag lite middag och sen cyklade B & jag upp till huset, ska låna bilen i morgon, så hämtade hem den redan nu.

Så under sista tiden av kvällen har vi suttit och pratat med mamma och Mats. Riktigt mysigt och trevligt.
I natt kommer Överkalix främmande :) Woho, vad jag har längtat!

Synd att man jobbar varje dag när de är här bara  :o(

Ne nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och sen sova.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0