Lite roliga foton

Idag har jag stor städat och Birkon håller på och kaklar i köket.
Fixade hit Johan också, för att få bärhjälp med våran duschvägg som vi inte vill ha kvar.
Så nu är den borta också..

Har också hunnit med och kollat på massa gamla foton, eller gamla, från 09. Haha.
Här kommer några av dem!

Johans skratt får mig att spricka :P


Titta hur Fia ser på Johan -->
"Hur fan ser du ut? Vad har du för skit där egentligen?"



Mitt i allt hittade jag en super bra bild på min moder! Jag älskar denna!


Och till sist supersöta Dino


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja! Exakt! Och sen är jag lite dumsnål. För jag kan hitta något jag tycker är snyggt och sen ba "men herregud Erica, det är ett ÖVERKAST. Man kan lägga pengar på annat som är roligare". Men faktum är att det gör sig så förbannat snyggt om man hittar något man gillar! :)



Ja, vi trivs som fisken i vattnet! :D Underbart läge och sitter man på balkongen på kvällarna så kan man höra folk nere från stan, när det är jazzfestivalen osv :) Det är faktiskt riktigt mysigt! :)



Jobbar du kvar på Rusta?

2009-07-05 @ 22:58:55
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: fiaaoo

fyfan vad blek jag vaR!½!!!!!

2009-07-07 @ 00:04:25
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0