En bra dag

Idag har det varit mycket folk här hemma.
Bland annat Birkons bröder och även Birkons jobbar kompis med sin söta lilla Alvin.

Det blev lite poker, tyvärr kom jag bara på andra plats. Andrè hade turen på sin sida idag.
När jag fick bra händer fick han ännu bättre, som till exempel, jag får kåk tror ni inte han får fyrtal? SUCK!
HAHA.

Nu är äntligen kaklet i köket helt färdigt, fogat och rent, hur snyggt som helst.
Inte för synligt med ändå en liten klisch i köket. I LOVE IT.

Det blir nog sängen för oss nu. Båda är trötta efter den här dagen.
Jag hoppas på super väder i morgon! Så jag får lite sol på mig, all min bruna färg börjar försvinna..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0