Varannan natt?

I natt har jag inte fått sovit något alls. Varför har jag så, ungefär varannan natt?
Omöjligt att somna, ligger och vrider och vänder på mig. Går upp och dricker, lägger mig där igen.
Spelar ju ingen roll hur trött man en är. För trött var jag absolut. Men icke.

Om jag inte skulle ha gjort något idag, skulle jag nog inte ha brytt mig lika mycket. Men idag ska jag både vara barnvakt hela dagen och köra på trafikskolan. SUCK!

Sen vaknade jag med en fruktansvärt värkande känsla i magen, en blandning mellan hunger och ja jag vet inte. Brukar inte ha sån här värk. Så denna natt och morgon har inte börjat bra.. Men jag hoppas det blir bättre.

Jaja, ska ju snart iväg, så ska väl sätta igång och göra mig klar nu!

Ha en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erica

Då fortsätter vi att hålla tummarna! :D



Åh tack så mycket ^^ jag hoppas också att det går bra. Allt hänger ju på lillsnuttan ^^

2009-01-14 @ 09:46:32
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Carina

Härligt. Då kanske man stöter på dig lite oftare nu då, då det händer att man är där uppe och handlar nödvändigheter ibland. :) Roligt. Hur gick intervjuv då? Kram.

2009-01-14 @ 10:14:01
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0