Vad har hänt den 30/1?

Hur har dagen varit?

Svar: Väldigt bra!

Dagen började med storstädning i lägenheten, gick perfekt, speciellt när både jag och Birkon hjälpes åt. Då går det ju så mycket snabbare. Efter det åt vi lunch, blev en baguette med skagenröra! MUMS, var evigheter sedan.

Vid halv tre tiden kom mamma och Ronja med bilen hem till mig, så åkte vi direkt till någon gård med islandshästar som Ronja skulle rida. Jag och mamma tog en lång promenad. Jag körde hem, gick riktigt bra. Lite läskigt att köra när det är en sån smal väg bara, vissa kom i jätte hög hastighet så man fick tvärstanna nästan. SUCK!

Sen blev det god middag hos mamma, tacos. Kvällen har bjudit på smirrnoff, air  hockey, kemi och let´s dance. Birkon, jag och Ronja hade bestämt oss för att vi tre skulle göra något mysigt och roligt ihop, jag tycker det blev mycket lyckat! TACK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0