Godmorgon!


Idag ska jag till trafikskolan och köra lite med Linda. Blir bara en dubbellektion idag, sen går jag hem igen. Ska plugga teori här hemma idag.

Har knappt sovit inatt. Gick och la mig innan 23:00 men var vaken vid 1:00 fortfarande. Hade fruktansvärt ont i ryggen och mådde illa. Känner mig inge vidare nu heller. Men ska försöka mig ned dit.

Igår blev det jätte lungt igen, såg på en hitchcock film och sedan the ringer, jätte bra film. Jag älskar Katherine Heigl, jag tycker hon är en bra skådespelare. Men hur söta var inte de utvecklingsstörda i filmen? De är ju bara för charmiga. Till slut måste jag ju också skriva att Johnny Knowville spelade riktigt bra som utvecklingsstörd. Plus att han påminner om Josh Duhamel som har varit med i bland annat serien Las Vegas.

Ne nu ska jag börja göra mig i ordning.

 


Stört skön bild, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0