Underbara vän.

Igår blev det sent, mycket sent :P
Har inte varit uppe så sent på väldigt länge.
Det resulterade också i att jag vaknade så sent idag, 13:00 haha.

Tiden spenderade jag vid datorn, pratade med min underbara vän Malin.. Tiden bara sprang iväg. Samtalsämnena tog aldrig slut. Plus att hon lärde mig hur man la in en ny design etc. Kan väl inte riktigt allt, men bassakerna har jag börjat förstå mig på.. Vart man ska ändra textsnitt, bilder osv.

Malin och jag säger jämt att vi ska ses snart.. Men det blir aldrig av. är väl för att både hon och jag har svårt att ta tag i sakerna. Men nu ska det bli av :)

Har skaffat mig den nyaste msn och internet explorer nu! Riktigt najs :)

Ne nu ska jag gå och göra lite frukost, vaniljyogurt med start!

Ha en bra dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0