Trevlig kväll

Kvällen har varit väldigt trevlig.

Vid halv sju tiden tittade min kära mormor och kusin förbi på en fika. Sen tog vi en gemensam promenad, de skulle hem och vi skulle hälsa på Madeleine! Kom precis där ifrån.

Där fick man semla, riktigt smarrigt, men jag tog bara en halv. De är ju såå stora nu förtiden!

I morgon blir det sovmorgon, sen ner till trafikskolan, köra två lektioner och försöka plugga lite teori! Nu när man är på sista fasen har man blivit lite lat... Sen också för att man får så många fel på den sista. Av den anledning att altenativen är så lika. En man sa förra veckan att han hade fått ca. 20 rätt av 70. När han gjorde det första gången. jag trodde han skämtade men icke. Första gången fick jag 48, andra gången jadu, haha 28 :P Olika frågor på båda proven, men heelt galet svårt. Jag trodde att det gick bättre andra gången, än första. Men icke, gaaalet.

Så nej, jag är inte så jätte pigg på att plugga teori, pinsamt när man ska gå igenom sina fel.. Står ju F på varje fråga nästan. Men det är bara att kämpa på, eller?

Ursh vad jag har tröttnat på det här vädret, jag vill ha sommar, värme, grilla och gå barfota  i det gröna gräset. Nu är jag så sugen på att ta en utlandstripp ^_^ Jag saknar Egypten och mina grodfotobilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0