Tisdag

Nu börjar jag bli nervös, jag vill verkligen inte vara det.
I morgon är det dags att köra lite bil på körskolan, min mage har redan satts igång lite smått. Men jag hoppas att det går bra, utan att den krånglar.

Who, nu har jag ine rökt på riktigt länge.. :) 3 dagar 12 timmar. Är riktigt stolt faktiskt! Trodde aldrig att det skulle gå så här bra.

Vaknade för ett tag sen. Fick utskällning inatt av Ronja för att jag och Birkon lät alldeless för mycket där vid fyra tiden i natt. Shit va roligt vi hade, höll på att brottades, skrattade och ibland faktiskt så pratade vi, men aldrig utan ett skratt efter. Ronja åkte redan vid 10:00 tiden. Hon skulle träffa en vän.



Vet inte riktigt vad jag och Birkon ska hitta på idag, vi får se. Ta allt som det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0