Tisdag

Hittils har dagen varit riktigt bra.

Hade fyra körlektioner på förmiddagen, riktigt roligt var det. Första gången jag kör på motorvägen. Det sprudlade glädje i mig, fruktansvärt roligt. Som Linda säger; Det ska vara riktigt roligt att köra bil.
När jag kör med henne, så har jag så fruktansvärt roligt. Hon sitter och slappnar av, pratar om allt från himmel och jord och jag bara skrattar och kör.. haha.

Vid ett tiden var jag klar på trafikskolan och jag mötte upp Birkon för att käka lite lunch. Det blev hamburgare och pizza på fyrkanten. Det var länge sedan! Smaskens.

Sen hyrde vi en film, the strangers, helt okej film. Men inte direkt något som jag fastnade för. Det som lockade var väl att filmen är baserad på verkliga händelser.


Kom precis ut ur duschen och gubben min ville ta en timmes tupplur :) Så då passar jag på att sitta här.

Hoppas er dag har varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0