Storm

Nu är jag hemma och ska precis börja med att förbereda mig inför morgondagens intervju.  Känner mig inte alls lika nervös längre. Riktigt skönt!

Idag när jag kom hem, stod maten nästan på bordet. Eller, fick väl vänta på den ett tag, men jag slapp laga till den själv. TIll och med tog älsklingen bort allt från bordet! Annars brukar vi jämt dela på allt jobb. Men det var så skönt att slippa det =)

Vilket väder det har varit idag. Storm ju! Var ute och gick, eller gick och gick.. Det gick ju knappt att gå framåt. Blev ju inte lite jobbigare när man går med barnvagn! Men bra träning gav det ju iaf =)


Ne nu ska jag börja förbereda mig!


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha precis! :D Man går och går men står fortfarande kvar på samma ställe! :D



Jag ska träffa lite vänner i veckan :) Sen ska en vän ta kort på mig och Ofelia ^^ sen blir det nog bara att ta lite promenader och vara med Ofelia :) Vad gör du i veckan?

2009-01-12 @ 20:31:27
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja han stannar här nu ett tag :) hur länge vet jag inte. Men jag tror att han trivs här ganska bra faktiskt, annars skulle han ha stannat kvar i skåne.



Och du, jag har faktiskt inte sökt några arbeten ännu :/ tänkte skriva in på arbetsförmedlingen i dagarna. Har inte tänkt mig något speciellt sådär, bara man kan få in några tusingar i månaden så är jag glad.. så man klarar sig liksom.

Hur går det för dig då? intervju i morgon? :D

2009-01-12 @ 21:20:15
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0