Sovmorgon : ]

Åååh, ikväll kan jag vara uppe hur länge jag vill :) Utan att behöva upp tidigt.
Har ingen körlektion förren vid 12:45, jag som trodde den var vid 10:00 :) Så jag lovar, jag blev riktigt lycklig...

Tror inte att jag orkar vara uppe allt för sent, men ska försöka klara nivå tre på teori proven.. Annars får jag försöka klara det i mogon bitti =)

Nu har älskligen gått, ursh saknar honom redan!
Skulle egentligen ha ätit uppe i huset idag, men ville bara ha en myskväll utan massa bestämmelser. Så gick ned och köpte kycklingvingar och det är ju sååå smarrigt. Sen har vi bara legat och myst framför teven, bland annat såg vi en film, top model och den sura byggaren eller vad det nu hette..

Jaja, ska väl dra mig vidare :) Ha en fortsatt trevlig kväll..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0