se positivt, se positivt på saken.

Igår var jag både arg och besviken på hur gårdagen slutade.

Så jag trodde det skulle bli, blev det inte. Linda är sjuk, hela denna vecka, så jag får ta det som finns. Jag hoppas hon kommer tidigare. Men annars så är det bara att bita ihop och tänka på att det är ett körtkort som gäller. Plus att det är jag som betalar för detta. Så det är bara att göra sitt bästa, hur tungt den än känns.

Inte van att gå upp så här tidigt, men i morse gick det väl rätt bra tycker jag väl :P Haha, inte vanligt att jag är uppe vid 6:30 ^^

Idag blir det trafikskolan från innan 8:00 - 17:00. Tre körlektioner och sen har jag resten teori.. Två stora teori lektioner sen arbeta själv. Det värsta är att jag som har så svårt att äta inför folk, förblir hungrig hela dagen.. Så vid 14:00 - 15:00 är jag helt slut och har både ont i huvudet och mår illa. Men ska försöka lista ut ett bra sätt så att jag kan äta..
Lite jobbigt att cykla hem varje gång.

Jaja, nu ska jag se positivt på detta, positivt

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh va typiskt!! Vilken körskola är du på? Norrtäljes? Den närmast busstationen?

2009-01-20 @ 12:18:03
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0