Pigg och Glad

Nu var det över 18 timmar sedan jag rökte igen.. Haha, men idag känner jag mig både pigg och glad även om jag inte har rökt :) Har ens inte haft ett litet sug till att röka. Så det måste varit positivt att spy igår. Haha.

Dagen har varit stressig, tråkig. Vi har tvättat hela dagen, har fortfarande tre tvättar kvar. Skulle egentligen ha varit 5, men vi snodde båda tvättstugorna, så nu kör man dubbelt :) Sen har vi städat och dammat hela lägenheten från topp till tå. va skitigt det blir över köksskåp etc. Men nu är det skinande rent.

Kvällen blir att fortsätta tvätta, sen blir det nog någon film om man hinner och orkar.

Hittils har bara 2009 varit tråkigt... Så bli roligare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0