Mys med kusin

Vad veckan går snabbt. Redan torsdag.

Igår umgicks jag med kusin Josefin. Först gick vi hem till hennes far för att beställa/framkalla hennes Thailands foton. Vilken process det är att göra det genom internet. Men det är bra mycket smidigare en att gå ner till en butik i affären.

Efter det körde jag hem oss till lägenheten, väl där hemma gjorde jag middag till oss. En riktig lyxförpack-middag. Burk köttfärsås och spagetti! Haha. Medans vi väntade in grammisgalan så satt Josefin (datanörden) vid datorn och jag satt och klippte/klistrade och satt in mina Egypten bilder i album.

Mycket tjejprat och en mysig kväll blev det allt :)


Ett foto på tjejen som gjorde kvällen trevlig :)




Josefin, Why why why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0