Mycket film

Dagen har varit mycket najs. Tog en promenad upp till huset, käkade tacos och bara satt och babblade med familjen. Efter det tog jag och Mats en sväng ut och övningskörde :) Första gången jag kör när det är lite halt och snöit ute på vägarna. Så där testade jag något nytt..

Sen bar det iväg hemåt, Anneli kom förbi, vi såg tre filmer. College road trip och picture this, riktiga tjejfilmer :P Sen när Birkon kom blev det en till film men den fick vara lite mer killig --> Never back down.

Så nu har hon gått och Birkon ville att vi skulle spela lite kort och sedan se lite film. Men jag tror det får räcka för ikväll ^^



Never back down var helt klart bäst. Men de andra två var faktiskt också bra.
Jag har aldrig gillat Ashley Tisdale, men i Picture This spelade hon faktiskt riktigt bra!

Det blev mycket skratt den här kvällen!
Tack för en trevlig kväll Anneli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0