mitt schema för dagen.

Idag har jag rätt mycket på schemat igen..

Först ska jag passa Julia och Jesper. Efter det blir det hem en jätte snabbis, sen ska jag ned på stan för ett ärende.
Efter ärendet ska jag möta upp Josefin, vi ska då gå och handla mat och Phil och Wendie.. Vi ville ta en liten promenad. Se om bruden vågar sig ut idag, med sina sexiga ögonbryn ^^

Jag tycker faktiskt det blev bra, jo visst fick man en chock när man såg henne med brun/svarta ögonbryn :P haha.

Efter det ska jag nog träffa Anneli om hon skulle hinna!
Om hon inte gör, ska jag nog försöka ut och köra lite bil med moder :)

Ne nu ska jag borsta tänderna!
Ha en super bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0