MIN LYCKODAG

Idag, har varit bästa dagen på länge. I alla fall om man ska se det som kan hjälpa mig i längden :)

Först det med att Linda kom tillbaka :) Sen så fick jag ett samtal vid 17:30 tiden, vet ni vad? Jag fick arbetet på RUSTA =) Överlycklig! Woho, Sofie, akta dig, snart är vi arbetskamrater ^^

Jag kickade ut 250 st, hur bra är det inte? :P Jag som ens inte har någon erfarenhet av allt som rusta arbetet innebär. Kan ju ens inte kassa apparaten. Så nu blir det fira av med Coca Cola, lite mys framför teven med älsklingen och fortsätta tvätta :P

Jag känner på mig att jag kommer trivas på Rusta.. Yippi

Kommentarer
Postat av: erica

Åh vilken tur då! :D



men du, fick du jobbet på rusta?? :D GRATTIS! :D

2009-01-20 @ 21:14:51
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0