Lycko dag nr 2

Ny dag, nya händelser, stämmer bra!

Idag fickparkerade jag för första gången, var mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara. Nästan lättare än vad det är att backa in i en vanlig parkeringsruta. Haha.. Det ser så svårt ut ju :P haha

Sen när jag kommer hem, så berättar Birkon att en kille ringde och sökte mig. Han sa att jag hade sökt arbete hos honom. Så för att jag inte var hemma skulle han mejla mig..

Där står det att han vill att jag kommer på arbetsintervju och att jag ska höra av mig direkt när intensivkursen är klar. Jag ser det som en perfekt grej. Även om jag fick rusta arbetet, så är det bara extra jobb och mer till sommaren. jag har ingen aning vad detta arbete innebär, om det är deltid, extraarbete eller heltid. Så jag ska dit på intervju.. Sen får vi se hur allt löser sig :) Det gör det alltid..

Jag har sökt fyra arbeten, sen jag slutade skolan (illa jag vet). MEN det braiga är att jag har fått kommit på arbetsintervju på 3 av 4 arbeten.. Varav två har jag fått. Men tyvärr har båda varit extra arbeten.. Som max två dagar i veckan med barnen till exempel...

Jag har lyckorus i hela kroppen =)

Kommentarer
Postat av: Michelaaajn

ÄVen om du bara varit på 4st så är de bra gjort o fått kommit på 3 arbetsintervjuver :D . Jag är stolt över dej! . Och snart har du körkort oscå ;)

2009-01-21 @ 22:10:28
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0