Jag känner mig dum, men jag vet att de förstår.

Jag är nog världens tråkigaste person att umgås med, i alla fall från i måndags tills jag får mitt körkort. Hela min fritid går åt att plugga teori, köra och plugga ännu mera. Jag försöker sitta ned och bara slappna av i en timme. Men det ända som finns i mitt huvud är körkortet.. Att jag ska klara det här nu.

Jag vill så fruktansvärt ha det här körkortet nu, nu, nu!!!

Vill så gärna umgås med vänner, familjen men jag vet att de förstår vad jag går igenom, de har själva suttit i min situation och verkligen velat ha det här körkortet. Jag vet att de finns kvar, även om jag inte träffar dem under denna period.

Om jag träffar någon, så är jag så inne i körkortet, att det är typ det ända jag pratar om. Jag skäms när jag tänker på det. Men jag är helt inne i det.
 Jag känner mig taskig, men jag vet att dem förstår.

Sen klockan 16:00 har jag suttit och gjort olika teoriprov, läst i boken och suttit och förhört Birkon på olika saker. För att se om jag själv kan svaret på dem, haha.

Just nu har jag bara ett jäkla prov kvar att göra, eller egentligen två. Men bara ett jag kan göra hemma. Det är repetionsteorin. Så nu har jag bestämt mig för att gå och gosa lite med Phil och Wendie, sen se lite på teve och sen soooova länge i morgon!

Så alltså, inget mer plugg för idag! Det får räcka nu :)


Så sist men absolut inte minst,
sänder jag en stor "Emelie Putande Puss" till alla nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0