Helt galet

Snart tänker jag sätta för stora afficher eller något för våra fönster.

Om det inte är gamla tanter som står och stirrar in i lägenheten från deras egen, så är det en naken kille som springer runt i sitt hem. Precis där vi sitter och ska äta vår middag. Haha, ja det blir så att man tittar.

Birkon har inte trott på mig, men ikväll, haha. Han började släcka ner och grejer för att se "tydligare". Men han såg ju knappt. Sen säger han "Såg du kuken?" Jag ba, ja har sätt den ett antal gånger nu. haha.

Jag lovar, inget man vill se!
  Ni kan gärna få ta över vår nakna granne :P

Ne nu ska jag kila till sängen, så jag orkar upp i tid i morgon!

Önska mig lycka till på intervjuen :P

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha! :D Era stackare! :D



Ah precis, det är hon :) ska bli spännande ^^



Vad är det för arbetsintervju du ska på? Lycka till vilket fall! :D

2009-01-13 @ 11:17:59
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0