Härligt!

Vaknade i morse av att älsklingen låg och pussade på mig. Riktigt härligt att vakna upp så :)

Nu har jag inte rökt på 38 timmar. Känns riktigt bra, Men om vi ska hoppa över de där dumma spy blosset så har jag inte rökt på 56 timmar :) Woho, jag trodde faktiskt inte att det skulle gå så här bra!

Igår gick Birkon och jag ut på ballkongen, vi bara satt där. Va knäpp man kände sig, nu när vi äntligen har fått en ballkong, så går vi inte ut på den längre ^^ Haha. Det blir väl i sommar man börjar gå ut igen :P Käka mysiga frukostar och få varma solstrålar på sig. Jag saknar verkligen sommaren.

Har inte hänt så mycket för mig nu på morgonen, har sökt lite jobb och bara myst!

Snart ska älskligen till arbetet och jag ska nog ta en promenad upp till huset. Har försökt undvika att åka upp dit. Nu när man är i en sluta - röka - period. Men det går nog bra. Jag är i alla fall inte sugen på att röka : )

Tråkigt med enbart text,så lägger upp en ego bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0